Kan ni se dom?

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Karamella
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 982
Vad bra :)

Ja, det är riktiga sötnosar allehopa! Vill inte sälja dom, men då jag har fått tag på kalasdjur til min creamavel så har jag inget val :( Har fullt här nu

OK ! Jag visste inte att du var uppfödare....
Gulliga var de i alla fall!

Jag håller på att startar upp min crteamavel. Har haft några petkullar innan. Första creamkullen kommer i augusti :love:

Tack! Här är en av mina små älsklingar som vid 4½ månaders ålder fått 1 cert. Hon är nu 5 mån :love:

star1.jpg

Jopp, det ska hon, Har stora planer för henne. Hon har superstam!

Ser att du bor i Uppland, då kanske du känner till Candlelights? Jag hade en jättefin self cream hona därifrån :)

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
502
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 530
Senast: __sofia__
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 768

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka