Kandar fråga!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fjäril
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 996
F

Fjäril

Hej!
En kompis i stallet fyller snart år och vi andra i stallet har tänkt gå ihop och köpa ett. Bett har vi redan köpt men vi hittar inget kandra.
Ngn som kan hjälpa till? Kraven är att det är:
- svart
- mässingspännen
- innåtspännen vid tyglar bett

Max pris 1200 då vi köpte bett från spren*er som var ganska dyra:o

:bow: :bow: :bow:

Sv: Kandar fråga!

jo de är fina men inga inntåtspännen hehe :p Han som ska ha det är rätt kräsen så att säga ;)

Altså.. Jag tror knappast att ni kan hitta ett sånt kandar för det priset. Alla snygga kandar som faktiskt ser bra ut brukar vara dyra.

Jacson har ett som är biilligt, som man kan få med mässingspännen
leonar.jpg

Men det rä ju som sagt inget snyggt kandar. Inte i mina ögon i alla fall. Sen har det ju inte hakar vid bettet heller.

Men som sagt. Vill ni ha ett ordentligt kandar som lever upp till kraven så får ni nog gå upp ett par tusenlappar.

Senast ändrad:

..Jag har för mig att Hööks har ett för ca 500:-... Är själv sugen på att köpa det (använder inte kandar, men man kan ju plocka bort den remmen) men jag har inte hunnit känna på det i affären. Dock är ju inte CH ett bra märke... Men... om pengarna inte räcker till ett dyrt så...

Men det har inte mässingspännen...

Tror ni får svårt att hitta ett såpass billigt kandar med dom kraven... Finns ett från Redline med mässing men minns inte om det har inåtspännen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 966
Senast: Lhas
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 115
Senast: lizzie
·
Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 234
Senast: exotic
·
Dressyr Hej! Min nordsvenska travare är nästan helt omöjlig att sakta av när vi galopperar, jag menar allvar. De första stegen kan vara bärande...
Svar
14
· Visningar
2 602
Senast: Linja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Tillbaka