Kandar sökes

Apollo

Trådstartare
Ett vanligt enkelt kandar vill vi ha.
Utan tjocka fodrade nosgrimmor med tillbakaknäppning.
Det ska vara som ett gammalt klassiskt engelskt kandar med platt läder (inte för brett). Svart med silverfärgade spännen.
Förstår ni vad jag menar:confused:
Nån som vet om man kan få tag på ett sånt nånstans.:)

Alla tips mottages tacksamt.

Sv: Kandar sökes

Köp hööks vanliga träns med platt läder o sen köper du till en nackrem till ett stigbett o 2 par släta lädertyglar så är hela önskelistan uppfylld :idea:

ett sånt här?

4084_4210X.jpg

högerklicka och välj egenskaper så hittar du adressen till sidan kandaret finns på

Hööks egna märke Horsehead har ett grymt snyggt!

Har superkvalité och i en mycket bra prisklass :)

Hör med stenbergs läder. De brukar kunna plocka ihop sådana träns efter önskemål. Fint läder med riktiga kandartyglar i engelskt läder, vad jag vill minnas så var det mycket bra pris för den kvalitén!

Stenbergs i Stockholm är det säkraste...:banana:
Köp inte ett från Hööks Hade ett sådant.. Inge vidare.....
Färgade av sig... (red en skimmel):mad:

Svar till alla:

Stenbergs ska jag kolla med, bra tips.

Hööks har jag tyvärr inte så bra erfarenhet av när det gäller läder- kvalitet, men jag ska undersöka det också.Är väldigt petig när det gäller läder.

Sweep: det är precis ett sånt jag menar.

Men det är ju inte samma träns utan två olika som ser likadana ut då.
Det är ju enkelt att klicka fel om de är samma bild ;)

Va?
Förstår inte vad du menar? Det ena är av bättre läder än det andra, så är det med flera av tränse där också. Läser man texten så står det ju - exakt samma kandar fast olika läder.

Liknande trådar

Utrustning Hej Letar efter mitt dröm träns men har inte hittat vad jag söker. Då vänder man sig till buke såklart! Det jag vill ha: Bred...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: Equilina
·
Dressyr Hej, Min ponny behöver ny remontnosgrimma. Köpte ny lackade aachen nosgrimma i somras efter att ha provat rida på en ca 3 månader, och...
Svar
18
· Visningar
3 347
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skulle få rida min hoppkompanjon Dunja - fina fröken långöra - på clearrounden som jag anmält mig till på ridskolan. Det kändes bra...
Svar
0
· Visningar
911
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Jag önskar mig ett kandar, men hittar inte det jag vill ha. Kan nu hjälpa mig med tips? Önskemål: Svart läder Platt nosgrimma och...
Svar
5
· Visningar
784
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka