ann80 Trådstartare 29 Jun 2006 #1 Kan man använda ex stubbens kandar som vanligt träns? Dvs går det att ta bort ena remmen till betten?
Kan man använda ex stubbens kandar som vanligt träns? Dvs går det att ta bort ena remmen till betten?
ann80 Trådstartare 30 Jun 2006 #3 Sv: Kandar - träns? Så bra! Men varför skiljer det då så herrans mycket pengar mellen kandar o vanligt träns" (ex stubben)...?
Sv: Kandar - träns? Så bra! Men varför skiljer det då så herrans mycket pengar mellen kandar o vanligt träns" (ex stubben)...?
mimus 30 Jun 2006 #4 Sv: Kandar - träns? Jag har gjort precis tvärt om. Jag har mitt stübbenträns som kandar. Jag hade ett gammalt kandar från ponnytiden och den nackremmen passar perfekt att sätta bridongbettet i. Jag använder även bridongtyglarna från det kandaret till stångbettet. På bridongen har jag stübbens flätade tyglar.
Sv: Kandar - träns? Jag har gjort precis tvärt om. Jag har mitt stübbenträns som kandar. Jag hade ett gammalt kandar från ponnytiden och den nackremmen passar perfekt att sätta bridongbettet i. Jag använder även bridongtyglarna från det kandaret till stångbettet. På bridongen har jag stübbens flätade tyglar.