cactuspower

Trådstartare
Tänkte ev. köpa mig ett kandar. Rider inte på ett kandar än då men gillar att nosgrimmorna ofta är bredare på kandaren och sen kan man ju ta av den remmen och använda som träns ändå. Gillar bl.a. Hubertus, nån som vet vart man kan beställa eller få tag i dem?

Finns det några andra kandar, i den prisklassen? Alternativt fint dressyrträns, med bredare nosgrimma? Märken? Prisklasser? Lägg gärna ut bilder med om ni har. :)

Sv: Kandar

Nu vet jag inget personligen om dessa träns, men jag tycker de ser väldigt fina ut och säljs till ett bra pris!

http://www.lillhastenistav.se/

Klicka sen på "prislistor" och sen "träns och tillbehör".

De som Lillhästen säljer är väl Jacson?

Jag har ett sådant kandar. Fullt godkänd kvalitet till ett bra pris.

Immer

Immer skrev:
De som Lillhästen säljer är väl Jacson?

Jag har ett sådant kandar. Fullt godkänd kvalitet till ett bra pris.

Immer

Japp! :) Det är det. Vad bra, då vet man det!

CH kandaret som finns i hööks, fast det är ju svart med vitt foder.
jag har det och det är jättemjukt och fint

Liknande trådar

Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 227
Senast: dukie
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 363
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 964
Senast: Mia_R
·
Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Klädråd, bröllop.
  • Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka