Kandarbett

Eliin_87

Trådstartare
Sitter och funderar på stången på kandaret.. Kan man ta ett rakt pelhambett och ha det som kandar stång?..

Sv: Kandarbett

Skulle tro att det inte är ngn vidare bra ide´. Den övre ringen på pelhamet kommer att vara i vägen för bridongen/ stå rakt ut. Varför vill du pröva det? Är det inte bättre att låna en kandarstång/köpa en istället?

Sv: Kandarbett

Ah,hur dum får man bli.. Jag tänkte inte ens på den ringen.. Det blir till att köpa ett.. Tack:-)

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 190
Senast: Görel
·
Dressyr Tips på bett till hispanoarab med liten munhåla. Import som 7-åring, riden på kandar med mycket stöd. Kontroll av mun vid ankomst...
Svar
12
· Visningar
952
Senast: Fiorano
·
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 554
Senast: skiesabove
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 303
Senast: Reshästen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka