Kanin flicka eller pojke??????????

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Sissan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 470
S

Sissan

:o Alltså, jag ser ingen skillnad på ungarna, vet inte om jag kom hem med en hon eller han alla var ju exakt likadana.....:confused:
Hur ser man skillnad på de?? Jag har en hane sen tidigare så det är mycket bra att veta vad detta nu är...:D

Sv: Kanin flicka eller pojke??????????

HumleDumle skrev:
Försöker man inte lära sig sådant innan man skaffar ungar?

Men herre gud det är ju det jag försöker göra ju!!!!!:D
Var iofs 6-7v sen jag såg de här ungarna så det kanske syns tydligare nu vilket kön det är, de var ju rätt små då...
För det är inte min kull kaninungar om du trodde det!!!!:eek:
Jag fick en över telefon nyss alltså, de skulle avliva de andra....

Senast ändrad av en moderator:

Nu kunde man se könet så jag har nu fått hem en tjej!!;)

Då får jag ursäkta.
Lät som om det var du som fått en kull. Eller ja, din kanin då. Bra att det löste sig med kön

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
1
· Visningar
156
Hemmet Ja, alltså sådana där i metall som man trär på ljuset och med ett litet lock som ska släcka ljuset på den nivå man sätter dem. Tyckte...
Svar
2
· Visningar
330
Senast: 95johsv
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 273
Senast: Bison
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 301
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka