Kanin hande

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Tuffa_tosen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 994
T

Tuffa_tosen

Kan man para en kanin hane två gånger på ett år? typ en månad imellan?

Sv: Kanin hande

tror inte seriöst att din hanne skulle fara illa av att pippa lite oftare än så heller....snoppen är till för att användas...

Klart man kan använda hanen 2ggr på ett år!, min kanin hane blir väldigt glad när han ska "göra kaninungar" med en hona...hhehe han skulle nog bara bli gla om han fick göra det lite oftare (men med olika honor såklart):smirk:

han vill nog gladeligen sätta på en kanin varje dag, du har väl hört uttrycket "knulla som kaniner"? :D

Haha:P okej, de är inte min hane, men hanen som jag ska para min kanin med. Första gången så, bra med råd:)

Sv: Kanin hane

Hej, när kanin ungarna har kommit, ungefär när kan man börja ta ut dom på våran altan? Och när kan dom komma in för första gången. (Dom kommer födas och bo ute) När kan man börja vänja dom vid koppel? Första gången för mig och honan.

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
699
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 209
Senast: Asko
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 330
Senast: Bison
·
Övr. Djur Jag har visst blivit med en liten larv av något slag efter att jag köpte några miniplantor från Blomsterlandet. Har sett spåren av den...
Svar
8
· Visningar
876
Senast: Scandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S