Kaniner...

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Magrinette
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 726
M

Magrinette

Har två kaniner hemma, ca 6 månader gamla. Nu kan det vara så att vår ena katt har blivit allergisk mot höet eller kaninerna. Hon hostar men visar inget tecken på förkylning. Veterinären misstänker det i alla fall och vi ska hålla under uppkik.

Men om det är så att hon är allergisk, vad ska man göra då? Ha dem ute? När kan man sätta ut dem, de har bara varit inne...

:cry:

Sv: Kaniner...

Du kan ta ut dem. Men absolut inte nu.. Nästa vår/sommar skulle du kunna sätta ut dem och ha som utekaniner.

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
689
Senast: Blyger
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 328
Senast: Bison
·
Katthälsa Jag har debatterat med mig själv om jag verkligen ska skapa den här tråden, men efter de senaste veterinärbesöken är det vissa... 2
Svar
29
· Visningar
2 211
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 203
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka