Kanske är det dags igen?

mian1

Trådstartare
Att skaffa lite hjälp eller att hitta nån att ta lektioner för? Sist, när det verkligen var jättepanik, fick jag hjälp genom Buke att hitta en jätteduktig kille. Tyvärr bodde han väldigt långt bort och pris för lektion och reseersättning blev mer än vad jag hade råd med. Men de två lektioner jag fick var suveräna och det räckte den gången för att vi skulle klara resten själva. Då var det vanlig "hyfs & fason" som vi tränade. Nu skulle jag gärna vilja lära mig lite ridning också. Eller VI skulle behöva få lite ordning på det.

Finns det tränare som reser ut till taffliga hästägare med monster-hästar? Jag kan inte resa iväg nånstans och skulle inte våga gå på kurs. Var letar man? Jag behöver ingen elittränare för 1000:-/gång utan en vanlig, lugn och tålmodlig NH-människa (eller vad man nu väljer att kalla det).

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 104
Senast: Nova123
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 232
Senast: super
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 098
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att... 2
Svar
38
· Visningar
6 073
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025