verrdogan Trådstartare 9 Maj 2007 #1 Ja har en liten fundering. Kan man va med barn även om man får mens? Om man gjort nått oskyddat veckan innan den börjar?
Ja har en liten fundering. Kan man va med barn även om man får mens? Om man gjort nått oskyddat veckan innan den börjar?
N Naggur 9 Maj 2007 #2 Sv: Kanske dum fråga =/ ja de kan man. fast då är de ju inte mnsen som kommer. utan bara en blödning=) testa dig om du är osäker=)
Sv: Kanske dum fråga =/ ja de kan man. fast då är de ju inte mnsen som kommer. utan bara en blödning=) testa dig om du är osäker=)
verrdogan Trådstartare 9 Maj 2007 #3 Sv: Kanske dum fråga =/ Jag får nog ta å göra det. Antar att de bara är jag som är nojjig, men de är lika bra att va på den säkra sidan.
Sv: Kanske dum fråga =/ Jag får nog ta å göra det. Antar att de bara är jag som är nojjig, men de är lika bra att va på den säkra sidan.
jerseyko 9 Maj 2007 #4 Sv: Kanske dum fråga =/ Jag fick en liten blödning, men långt ifrån att kalla den mens
bananabambi 9 Maj 2007 #5 Sv: Kanske dum fråga =/ Jo, det kan du. Chansen/risken är inte speciellt stor, men det går.
verrdogan Trådstartare 9 Maj 2007 #6 Sv: Kanske dum fråga =/ Har gjort ett gravtest nu för att va på den säkra sidan. Å de va ingen mini jag på G
Sv: Kanske dum fråga =/ Har gjort ett gravtest nu för att va på den säkra sidan. Å de va ingen mini jag på G