Kanske inte hör hit:)

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare _L_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 955
Sv: Kanske inte hör hit:)

_L_!!!

-Vart fasen har du hållt hus?????

Välkommen tillbaka!
Du har varit saknad av oss alla!:love:

Sv: Kanske inte hör hit:)

Haha tjenare:D

Ja jo nä jag tänkte typ göra mig av med alla hästar o har ägnat mig åt bilar o killar:p
Tills de dök upp en tjej på jobbet som hade häst, o vi blev polare, då blev jag frälst igen haha:)
Och nog är hästarna de mest hållbara o pålitligaste om man ska jämföra dom med de bilar lr killar jag stött på haha:angel:

Så nu ska hon hjälpa mig me Tindra (min NSV-korsning) får se om jag behåller henne, hon verkar fortfarande lite för livlig i tempramentet:smirk:
Har ju shettisarna kvar:love: jag har tre o morsan har sina två, men nu har man junte kört på länge, ska ta upp de nån dag oxå, blända grannarna med min lila vagn haha:rofl:

Hehe aha på Armémuseumet i Stockholm (Östermalm) hittar man dom uppstoppade pållarna alltså, tack för svaret!:)

Liknande trådar

Dressyr Jag funderar på att köpa en häst för att börja tävla dressyr. Äger just nu en Holsteiner som är sjukt fin i dressyren, men går tyvärr på... 2
Svar
30
· Visningar
2 105
Senast: cili
·
Hur viktigt är det för er att utbilda er häst själv? Jag har alltid ridit och kört in mina hästar själv och har fått till mina hästar... 2
Svar
22
· Visningar
1 426
Senast: animalasia
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 758
Senast: Mirtai
·
Samhälle Hello, ja är kallad till mönstring. Men jag 2023 begick en rattfylla, blev dömd i domstol, blev dömd till dagsböter, straffföreläg... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 197
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023