Känslighet mellan tårna, variation eller tillvänjning?

monster1

Trådstartare
Jag älskar utseendet på sandaler som sitter mellan tårna, men jag kan inte ha det. Alla skor som har något mellantårna går bort. Det gör helt enkelt ont vad som helst som trycker på huden mellan tårna gör ont. Har jag haft fel typ av mellantårna sandaler eller är det mina fötter som är överkänsliga? Går det att vänja foten vid att ha något mellan tårna?.

Jag alskar sandaler som sitter mellan tarna. Vissa sandaler. Vissa irriterar livet ur mig, medan andra ar superskona. De jag gillar bast ar sadana som sitter at runt stortan och de jag absolut inte kan ha ar sadana med for lang "strang" mellan tarna sa att hela sandalen "floppar runt".

Jag älskar utseendet på sandaler som sitter mellan tårna, men jag kan inte ha det. Alla skor som har något mellantårna går bort. Det gör helt enkelt ont vad som helst som trycker på huden mellan tårna gör ont. Har jag haft fel typ av mellantårna sandaler eller är det mina fötter som är överkänsliga? Går det att vänja foten vid att ha något mellan tårna?.
Samma här, det fungerar bara inte. Tycker också att det ser skönt ut men jag kan inte ha sådana sandaler.

Funkar inte här heller. Fast jag pallar inte sandaler utan "hälrem" överhuvudtaget. Inte en chans.

Jag är känslig över hela kroppen, men fötterna är särskilt griniga. Jag har gett upp att ha den typen av sandaler, eftersom jag inte står ut mer än några minuter innan jag måste sparka av mig dem.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
270
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 306
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 244
Senast: starcraft
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 155
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka