LouiseN Trådstartare 8 Nov 2008 #1 Är det någon som har erfarenhet av detta? Vad är symptomen? Vad har ni gjort åt det? Är det lång vilotid? Har era hästar blivit bra? (Jag har läst dom andra trådarna om detta, men vill gärna veta ännu mer)
Är det någon som har erfarenhet av detta? Vad är symptomen? Vad har ni gjort åt det? Är det lång vilotid? Har era hästar blivit bra? (Jag har läst dom andra trådarna om detta, men vill gärna veta ännu mer)
BitterAss 8 Nov 2008 #2 Sv: Karpaltunnelproblem? Kontakta Helsingborgs Hästklinik! De utför en del op av denna sort.
LouiseN Trådstartare 8 Nov 2008 #3 Sv: Karpaltunnelproblem? Jag behöver inte ha någon operation, jag vill bara veta mer om det.
BitterAss 8 Nov 2008 #4 Sv: Karpaltunnelproblem? LouiseN skrev: Jag behöver inte ha någon operation, jag vill bara veta mer om det. Klicka för att se mer... Men de kan ge dig svar där, det var det jag menade. Eftersom du läst det trådar som finns känns det onödigt att upprepa sig då symptom mm står i dessa.
Sv: Karpaltunnelproblem? LouiseN skrev: Jag behöver inte ha någon operation, jag vill bara veta mer om det. Klicka för att se mer... Men de kan ge dig svar där, det var det jag menade. Eftersom du läst det trådar som finns känns det onödigt att upprepa sig då symptom mm står i dessa.