Karpaltunnelsyndrom

kajsae

Trådstartare
Hej! Min hopphäst f-05 blev för 3 veckor sedan operarad för karpaltunnelsyndrom i båda frambenen. Hon har inga pålagringar eller liknande i benen. Jag har sedan tidigare inga erfarenheter om skadan och vet inte mycket om den. Veterinären sa att min häst har goda chanser till att bli fullt återställd, men jag vill ändå veta vad andra har för erfarenheter.
Hur har det gått för era hästar??

Tack på förhand!

Hej!

Min häst har opererats för samma och jag undrar hur det går för din? Har du en mail jag kan nå dig på?

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: WildWilma
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 389
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 607
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 629
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Smart watch
  • Handdukar
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur