Bukefalos 28 år!

Karpaltunnelsyndrom

kajsae

Trådstartare
Hej! Min hopphäst f-05 blev för 3 veckor sedan operarad för karpaltunnelsyndrom i båda frambenen. Hon har inga pålagringar eller liknande i benen. Jag har sedan tidigare inga erfarenheter om skadan och vet inte mycket om den. Veterinären sa att min häst har goda chanser till att bli fullt återställd, men jag vill ändå veta vad andra har för erfarenheter.
Hur har det gått för era hästar??

Tack på förhand!
 
Hej!

Min häst har opererats för samma och jag undrar hur det går för din? Har du en mail jag kan nå dig på?
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Svårt att välja var tråden ska ligga, men chansar på att den hör hemma här. Vi har kvar barnens gamla ponny som nu är 30 år. I...
Svar
7
· Visningar
1 296
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 938
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 335
Senast: nexxa
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 734
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp