JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vackra Karta som vi förlorade så förfärligt. (u Hrefna e Háleggur från Oskarslund)
IT & mobiler
Jag vill tillhandahålla en karta med sevärdheter till mina airbnb-gäster. Först försökte jag skriva ut kartan på hitta.se där alla...
2
3
IT & mobiler
Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2
3
Hästvård
Är det normalt att dom kan få svårt att få fram ett "rejält" gnägg, typ som gamla msk:or som får svagare röst också? Det är liksom ingen...
Hästmänniskan
Hej!
Jag har länge använt googles app My Maps till att rita ut mina ridvägar och stall i närheten. Men nu har appen stängts ned och man...
Eurovision 2025
Kultur Ja precis. Både för deltagare och tittare.
Jag hittar inte texten nu men EBU har en skrivning i reglerna om att ett land inte får...
hundtant
3 minuter sedan
Svar: 1 120
Visningar: 26 229
Allmänt
Dagens nagellack!
Kläder & Bli fin Ett av mina favoritlack, Isasora Ocean Dive, tog slut förra gången jag använde det och tyvärr var det länge sen de slutade göra de...
Scandi
6 minuter sedan
Svar: 1 239
Visningar: 109 002
Allmänt
Jobba som veterinär
Skola & Jobb Nu är jag på en arbetsplats med hög arbetsbelastning pga scale up i en lågkonjunktur. Men mitt arbete styrs mest av kombinationen...
Stergo
8 minuter sedan