Kasettband

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Cassie_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 735
Status
Stängd för vidare inlägg.
C

Cassie_

Då jag inte fick något svar på ÄU provar jag här. När jag var mindre lyssnade jag alltid på ett kassetband som hette "jul på näsbränna gård" Är det någon här som har barn som lyssnar på det?! :p Jag vill ju liksom ha tag på det igen, veta om det fortfarande existerar ;)

Sv: Kasettband

Då klingade det nog lite fel. :p Det handlar om några små "människor" (små tomtar tror jag, fladdermöss och diverse julmat) som bor på en gård som några nya människor flyttar in i vilket de små varelserna inte gillar! De sjunger en himlans massa sånger som inte går att tycka illa om :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 697
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 147
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 182
Senast: Amha
·
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 701
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka