peace

Trådstartare
Jag har i helgen prov jobbat som frukostvärdinna.Hur gör jag nu med kassakortifyllningen till a-kassan).Jag förmodar att jag kommer att få någon form av lön för helgens jobb??Har jobbat 5.30-15.00 fred,lörd o sönd.Ska jag kryssa i att jag haft jobb dom dagarna?
 
Sv: Kassakort

Jag har i helgen prov jobbat som frukostvärdinna.Hur gör jag nu med kassakortifyllningen till a-kassan).Jag förmodar att jag kommer att få någon form av lön för helgens jobb??Har jobbat 5.30-15.00 fred,lörd o sönd.Ska jag kryssa i att jag haft jobb dom dagarna?

Om du får lön ja.
Om du inte får lön så skriver du inte i nåt.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 690
Senast: BernT
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 069
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
581
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 602
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp