Lilla

Trådstartare
Jag har kommunal a-kassa. Jag jobbar 33.75% och när jag skrev och frågade hur jag skulle skriva så skulle jag bara skriva 33% som sysselsättningsgrad och inte fylla i något mer om jag inte jobbar ngt mer.
Nu jobbar jag extra och då ska det fyllas i i timmar och halvtimmar. Frågan är om jag ska avrunda neråt även där. Om jag tex jobbar 8.25 blir det 8 h då? Eller om jag jobbar 8.75 blir det 8 h och 30 min då?
 
Det är nog säkrast att du frågar dem på A-kassan om. Kan bli problem om det inte stämmer med arbetsgivarintyget längre fram annars
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar på att gå ner i tid, till 75 % pga barn under 8 (jobbar statligt så vi har dock rätt till barnet fyller 12). Jag har...
Svar
17
· Visningar
1 772
Senast: Manji
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 176
Kropp & Själ Hej! Jag skriver väl mest för att dels kanske få råd och sedan höra att det finns fler än jag.. Som rubriken lyder så har jag svårt att...
2
Svar
22
· Visningar
2 851
Senast: Snowball
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 662
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundhantering
  • Valp 2023 -den andra
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp