Kastrera kanin?

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare anna_bpj
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 176
A

anna_bpj

Vid vilken ålder kan man kastrera en hankanin? Vad kostar det ungefär? vet att det är olika priser var man bor.

Sv: Kastrera kanin?

Ja, det undrar jag med... har fått 1000 kr som prisuppgift på hona (Läckeby), men vad det gäller hane har jag ingen aning, men antar att det är billigare?

Lånar systers anv namn.

Jag har en kastrerad hankanin, och han kastrerades när han var 5-6 månader gammal, och det är bästa åldern. Det är olika hur mycket det kostar, för oss kostade det 700kr. Det kan bli dyrare eller billigare beroende på hur det gick.

min hankanin kastrerades vid fem års ålder. kostade ca 500kr

Har ringt och bokat tid för min rabiata galning idag, skulle gå loss på 700 spänn, men det får det vara värt. :)

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
669
Senast: Blyger
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 209
Senast: Asko
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 328
Senast: Bison
·
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
1 119
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka