Bukefalos 28 år!

Katt på nattduksbordet.

MidnightSoul

Trådstartare
Undrar lite varför min katt dyker om att vara på nattduksbordet när jag har gått å lagt mig. Han är aldrig där om dagarna. Utan bara när jag/vi är i sängen. Nattduksbordet är i samma nivå som sängen om än kanske ett par, 3 cm lägre än sängen.
 
Sv: Katt på nattduksbordet.

Uppmärksamhet? Eller bara vill vara nära er utan att vara för nära så att säga?

Mina vill inte vara i sängen när jag är där, men håller sig gärna i närheten och sover/busar m.m.:)
 
Sv: Katt på nattduksbordet.

Vet inte riktigt, han kan befinna sig i sängen oxå. Ligger vid fotändan, vid huvudet på huvudet eller nånstans däremellan :)
 
Sv: Katt på nattduksbordet.

Jag tror han vill samsova. :)
Mina katter ligger gärna så de ser mitt huvud, kanske för att se om jag är vaken eller inte? Hursomhelst så kan du kanske bädda på sängbordet eller liknande till honom så blir han nog nöjd.
 
Sv: Katt på nattduksbordet.

Blir lite svårt att bädda där, det är inte så stort å jag behöver ha väckarklockan där.
 
Sv: Katt på nattduksbordet.

Ja han börjar bli riktigt vuxen nu. Häromdan väckte han flickvännen när jag redan hade gått upp å tyckte helt klart det var dax för henne å massa sig ur sovandet :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 997
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 935
Senast: Praefatio
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
975
Senast: Sassy
·
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
643
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp