Katt rädd häst!!!!

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Voice_Whisper
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 780
V

Voice_Whisper

En av mina islandshästar som jag har haft sedan han var föl han är 3 år nu, är så fruktansväert rädd för katter och det har han varit ända sedan han föddes, vad jag vet så har han inte blivit riven eller fräst åt av någon av katter har inte sett några rivsår eller bitsår heller på honom. Förstår inte varför han är så rädd :confused: katterna går inte äns i närheten av hästarna. Någon mer här som har liknande problem?

Sv: Katt rädd häst!!!!

Hm, Konstigt problem. Brukar ha de andra problemet.. Att katterna sitter ovanpå hästarna o man är rädd att dom antingen ska ramla ner eller att de ska bli klr i ryggen på hästen.. Vet inte vad som kan ha hänt.. Våra katter och hästar kommer jätte bra överrens, både islänningarna och travarna... Hopphästen tycker ju inte om något alls, så givetvis inte katterna heller ;)
Vet inte heller vad du ska göra åt de.. Men lycka till!

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 219
Senast: Skjøldur
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 299
Senast: Claraclara
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: Svartkatt
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 189

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka