katt som flyttat hemifrån

S

SomethingCorporate

fast inte så långt..
har har nämligen flyttat ut till traktorn :confused:
han kommer in och äter och blir glad när man kommer och kan även vara inne nån timma och gosa men han ska prompt sova i traktorn.

han är en väldigt känslig katt som inte gillar förändringar men nu på senare tid har de inte hänt något så vi förstår inte vad han nu fått för sig?
 
Sv: katt som flyttat hemifrån

Tänkte skriva ett hurtigt svar om värme inne och så, men så såg jag att ni bor rätt högt upp.
Min huskatt stannade helst ute när dte började bli varmare ute. Hon var så tätpälsad så hon hade lite jobbigt med värme.

Skrattade lite när jag läste, en äkta bondkatt ni har?
 
Sv: katt som flyttat hemifrån

Ne han är inte äkta bondkatt.
Vi har ingen aning om vad han är.
Det var våra bekantas vänner honkatt (av okänd ras) som åt p-piller men som nedkom med kattungar.
Så vi vet inte ens vem som är pappa.

Ja han brukar vanligtvis vara mkt ute på sommrarna men inte sova ute.
Men så länge han är kvar på gården och vi vet var han är och han kommer in och äter är de väl inget att oroa sig för kanske..
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 121
Senast: Sassy
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 606
Senast: Ramona
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 155
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 691
Senast: Kaching
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Arbetsintervju
  • Barn och djur
  • Att rensa i kalendern

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Fjordingtråden
  • Löss

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp