Bukefalos 28 år!

Katt som gillar kaffelatte

Skjøldur

Trådstartare
Jag dricker Icas I love eco kaffe med ca 1/4 mjölk i varje dag. Vessla är gärna med och vill smaka. Jag har gett henne några droppar då och då som hon glatt slickar upp. Jag vet inte om hon skulle vilja ha en hel dl om hon fick, jag har inte vågat prova. Kanske är det mest socialt -"tycker matte det är gott så är det nog det... och lilla jag vill vara som matte." Är kaffe farligt för katter? Kan katter möjligen bli koffeinberoende, precis som oss?
 
Jag har läst att kaffe är giftigt för katter. Vet dock inte vilka doser det handlade om.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 579
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 233
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 682
Senast: Imna
·
Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
11 251
Senast: LevelSkin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp