Kattbilder #5

Paus i buseriet. 😁

7E15B06D-33D0-4059-9D8E-9DE5E06F8BD2.jpeg
 
Kul med jul! (Tips för julgranen, nÄgon?)
VÀnta med att hÀnga upp glaskulor tills du sett hur mycket katten tÀnkte klÀttra i granen, om möjligt sÄ bind fast granen i nÄgot (t.ex. band runt stammen upp runt ett trappsteg om den stÄr under en trappa), eventuellt kan man ocksÄ ha typ garntomtar man inte Àr rÀdd om lÀngst ner, sÄ kanske katten nöjer sig med dom som leksak (funkar iaf pÄ vÄra).
 
VÀnta med att hÀnga upp glaskulor tills du sett hur mycket katten tÀnkte klÀttra i granen, om möjligt sÄ bind fast granen i nÄgot (t.ex. band runt stammen upp runt ett trappsteg om den stÄr under en trappa), eventuellt kan man ocksÄ ha typ garntomtar man inte Àr rÀdd om lÀngst ner, sÄ kanske katten nöjer sig med dom som leksak (funkar iaf pÄ vÄra).
Har inget i glas, men ÀndÄ... Vill inte gÀrna skruva i vÀggen (nymÄlad) men kanske mÄste. Fast kom pÄ nu att vi skulle kunna börja med granen dÀr kattrÀdet stÄr hyfsat oanvÀnt nu, och redan Àr fastskruvat i vÀggen. KÀnner mig rÀtt sÀker att hon kommer klÀttra.
 
Har inget i glas, men ÀndÄ... Vill inte gÀrna skruva i vÀggen (nymÄlad) men kanske mÄste. Fast kom pÄ nu att vi skulle kunna börja med granen dÀr kattrÀdet stÄr hyfsat oanvÀnt nu, och redan Àr fastskruvat i vÀggen. KÀnner mig rÀtt sÀker att hon kommer klÀttra.
Har du hög nog gran kan man fÀsta I taket ocksÄ. Katterna vi har nu klÀttrar inte, dom ligger hellre och gömmer sig under. FörÀldrarnas katt klÀttrade en gÄng första Äret o h bestÀmde sig sen för att det var för jobbigt och var inget bra klÀttertrÀd. Innan dess hade de tvÄ, en som inte klÀttrade och en som var vÀldigt bra pÄ att inte riva ner saker nÀr han gjorde det :D
 
Jag med! 😬
Den hĂ€r gĂ„ngen fick jag dock jobba ostört. Ibland nĂ€r jag byter i kattlĂ„dan och inte ser nĂ€r han hoppar upp i handfatet fĂ„r jag plötsligt ett slag i huvudet av en busig tass som tycker att det Ă€r jĂ€tteskoj med anfall uppifrĂ„n 😂
Visa bifogad fil 60915
Haha, jag har senaste gÄngerna fÄtt hjÀlp att grÀva i lÄdan nÀr jag stÀdar. Komplicerar lite ;)
 
Woooow! Galet snabb leverans pĂ„ Junos transportvĂ€ska. Och HERREJÄVLAR vad stor den Ă€r! :eek::D:love: Det kanske inte framkommer i bilden, men den Ă€r riktigtjĂ€vlaskitstor. Vilket var precis det jag ville ha! Juno har fĂ„tt provĂ„ka den ett varv i lĂ€genheten. :D

IMG_20201202_222920.jpg
 

Liknande trÄdar

Övr. Katt Vi fortsĂ€tter dela bilder pĂ„ de finaste vi har! đŸ˜»đŸˆâ€âŹ›
63 64 65
Svar
1 282
· Visningar
75 674
Senast: Sel
·
HundhÀlsa Hej alla fantastiska, nu Àr det Sveriges oroligaste hundhönsmamma hÀr igen. PÄ mÄndag ska vi operera bort tvÄ smÄ juvertumörer pÄ vÄr 9...
Svar
10
· Visningar
652
Mat HÀr fortsÀtter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. GÀrna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
27 28 29
Svar
574
· Visningar
40 972
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk pĂ€ls. Hon Ă€r korthĂ„rig, men med sjuka mĂ€ngder ulligt underhĂ„r och hon fĂ€ller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
843
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp