Bukefalos 28 år!

Katten Hero

Tviggy1081

Trådstartare
Min systers maine coon kille, visst är han läcker :d
Ska bli kul att se hur han ser ut om ett par år :) :banana:
Hero%20snygg.jpg
 
Sv: Hero

Läckra örontofsar! Ser maffig ut, men jag hade velat se mer haka på båda (jupp, jag har snöat in mig på hakor bara för att min unghona inte har någon :crazy: )
 
Sv: Hero

Jättefina ! Har ingen aning om hur en Maine Coon ska se ut, så rastypiskheten låter jag bli att kommentera.
Tycker dock det är väldigt kul på utställning att titta ner i raden med MaineCoon-burar. Det sticker ut tassar från nästan varje bur för att dom knappt får plats.
 
Sv: Hero

Här är det haka och profil som brister...Öron är sällan problem för korater, men de har ju 25 poäng på ögon, så jag är tacksam för de gröna tefaten jag har här hemma.

Jag vet att domaren vi ska ha på söndag är kritisk mot just svaga profiler och hakor, så det blir nog ingen BIS-Maja denna gången...

Apropå Coonisar så är jag mycket imponerad av både tassar och svansar. Herregud, det är ju mer svans än jag har katt totalt :o
 
Sv: Hero

Abbie öron har för bred bas och dom sitter lite väl tätt ihop. Jag har blivit så himla kinkig sen Abbie föddes och jag kommit på hur "min" britt ska se ut.

Gillar storleken och det lite "fula" (förlåt :o ) ansiktsuttrycket hos Coonisar.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej! VI köpte oss en main coon med stamtavla utan anmärkningar på besiktningen. Han började halta för en månad sedan och är nu...
Svar
17
· Visningar
1 015
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Det går inte förklara bort längre, Tuva har ont. Hon har i helgen börjat halta lite grann, går med lite kutad rygg och vill helst inte...
2
Svar
37
· Visningar
2 805
Senast: sthu
·
Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
381
Senast: Jeps
·
Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
553
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Kattsnack 10
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp