Katten skakar!

Vita_N_6520

Trådstartare
Jag trodde hon låg och spann först, men sen började det kännas konstigt. Hon ligger och skakar? :confused: :eek:
Nu skakar hon massor.

Vad kan det vara för fel om de gör det? :crazy:
 
Sv: Katten skakar!

Jag har ingen kunskap om katter och deras ev sjukdomar men vi har en hund med epilepsi - så det är det första som poppar upp i huvudet på mig.
 
Sv: Katten skakar!

Njaa mer som "frysa skaka".

Jag lindade in henne i en filt o satte henne i knäet. Tänkte OM hon frös (trots att det inte är kallt för en gång skull).
Då slutade hon skaka efter bara en ögonblick, sen efter en stund gick hon o kräktes. :crazy:

Men nu verkar hon må hyfsat. Hon är fortfarande lite slö (varm? feber?) men hon har piggnat till lite och hon kan leka lite med pennan om man tar fram den. ;)
Så förhoppningsvis var det bara nånting tillfälligt.
 
Sv: Katten skakar!

Min katt brukar också skaka när hon lägger sig och typ halvsover. Hon verkar inte ha ont nånstans och inte sjuk utan lika busig som alltid när hon är vaken men när hon halvsover så skakar hon (?)
 
Sv: Katten skakar!

Hej!

Vad hände med katten som skakade? Idag hände samma sak med min lille kise nämligen? har ni pratat med veterinär? :confused:
 
Sv: Katten skakar!

Om du menar min, så blev det inget mer efter det.
Morgonen efter var hon pigg och glad, och det har inte varit något efteråt.

Jag höll koll regelbundet under natten också och var beredd på att ringa/åka till vet. men det blev inget mer tack o lov :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Tiken har börjat skaka i bakdelen sen 2-3 dagar, märks mest när hon ligger och vilar men även annars. Hon låter också väldigt orolig i...
Svar
18
· Visningar
1 319
Senast: Viva
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
2 957
Senast: MJLee
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
737
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
853
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp