Kattinredning

Guldaskig

Trådstartare
Nu har jag nätat min balkong men behöver tips och idéer på hur jag kan inreda min balkong på bästa sätt för kattens skull. Hon har en klätterställning som hon sitter en hel del på där hon har superbra utsikt men jag vill ha mer tips så att hon verkligen trivs :)

Vad har ni inrett era balkonger med? Visa gärna en bild så att jag kan bli lite inspirerad!

Om ni har kommit på en bra grej även inomhus så berätta gärna det med då jag behöver tips även där!

Sv: Kattinredning

Inomhus har jag liggplatser lite här och var i fönstrena, där missarna kan spana ut. Jag har en takhög klätterställning och planerar att köpa ett till och emellan ha någon slags spång så de kan patrullera i vardagsrummet.

Du kan även sätta upp kattanpassade hyllor på väggarna som den kan hoppa emellan och ligga och spana från.

De ideerna går ju faktiskt att applicera ute också även om man får klura lite mer där :)

Liknande trådar

Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
564
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan... 2
Svar
21
· Visningar
1 263
Senast: Liten
·
Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
4
· Visningar
634
Senast: MJLee
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
495

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka