Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har du provat att lägga ut torrfoder där han brukar pinka..? Det gjorde jag när mina skvätte inne hela tiden, dom pissade i sängen också...mindre kul !!
Jag la ut torrfoder lite här och där och dom slutade rätt snart...dom vill ju inte pinka där dom ska äta.
Sen när jag kastrerade dom så försvann det helt...dom har inte gjort en liten skvätt på flera år nu
Min kattjej gör sådär. Kissar där det passar henne. Ibland på lådan, men oftast i något hörn, i tidningsinsamlingen, på orgontidningen, på kläderna, mm. Ska beställa tid för kastrering i veckan, kanske hon lägger av då?
de gör de ju oftast,hade dock en hane som pinkade inne i ett o ett halvt år....han blev kastrat nr han var 8 månader,efter det fick han gå på antidepressiva medel,det hjälpte dock inte....
han valde jag att ta bort då kattpiss är bland det äckligaste jag vet :smirk:
Juridik & Ekonomi
Tidigt i våras startade jag en tråd (med mitt andranamn Hanna) där beskrev jag mitt juridiska läge med mitt ex som försökte snuva mig på...
Juridik & Ekonomi Lite konstig rubrik kanske men jag menar så här:
Du får ett rabatterbjudande på 10%
Hur mycket rabatt i kronor tycker du isåfall är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.