Kattkamera =)

Sv: Kattkamera =)

Skulle vara otroligt roligt att se vad dom som liven gör när man jobbar. Party? Spelar nätpoker? Sover?

Undrar vad grannarna skulle säga om vår Taz kom in till dem med en kamera runt halsen - spionage? :D
Han hoppar nämnligen över till dem och är i deras lägenhet och leker med deras kissar nästan varje dag nu när deras balkongdörr står öppen.

Åhh en sån vill ja ha!!

Tänk vad skojj och sätta på hundarna när de busar omkring ute, och verkligen få ögonblicks foton!

På missarna blir det nog inga spännande bilder då alla är innekatter..
*spånar*

GAh jag vill bli rik. :D

Åh! En sån vill jag ha!
Kanske jag äntligen hade kunnat få veta vad en av mina katt:devil: pysslar med hela dagarna... :p

Vilken kul idé! Ibland försvinner vår hankatt en sväng, jag är bra nyfiken på var han håller till. :)

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 201
Senast: Asko
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
583
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Som rubriken säger så har nu vår stallkatt kommit på att han kan döda grannens höns. Hur ska jag få den att sluta? Tror ni det fungerar... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
4 809
Senast: Inte_Ung
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 315
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejt
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Husvagnsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur