Kattlådor

Sv: Kattlådor

Två lådor i köket åt två katter.

Skulle hellre haft den på andra ställen, men har verkligen inte plats...Dock äter vi aldrig vid matplatsen i köket (:o ) så det är ok att de står där tills vidare!
 
Sv: Kattlådor

*kl*
Vi har en låda på två innekatter. Den står på loftet, dit kommer inte hunden! Vi hade den i badrummet i förra lägenheten men det här badrummet är för litet och det är ganska skönt att kunna ha badrumsdörren stängd faktiskt! :D
 
Sv: Kattlådor

På toaletten, som ligger under trappan så det blir ett perfekt litet utrymme till kattlådan där. Jag har satt en hasp på dörren så den är alltid öppen.
 
Sv: Kattlådor

Jag har en låda (med tak) som står i hallen. På sommaren flyttar lådan ut på balkongen där ett fönster får stå på glänt så katterna kan gå ut och in som de vill.

Jag skulle vilja ha en till låda eftersom jag har två katter, men jag vet inte var jag skulle ställa den.
 
Sv: Kattlådor

En i badrummet och en i hallen. Har fyra katter. De använder oftast bara en av lådorna, men vilken varierar :confused:

Har jag kull har jag en i varje rum, plus 1-2 "smålådor" som ska vara lättare för kattungarna att komma i och ur. (Det brukar vara de vuxna som väljer smålådorna och fyller dem på en användning, kattungarna klättrar glatt över kanten till de högre lådorna och använder dem som sov-, lek. och bajsplatser :D. Jag har välstädade PeeWee-lådor, så de håller sig rena och torra som väl är)
 
Sv: Kattlådor

Den enda vi har står på loftet så att hundarna inte ska länsa den på bajs :eek:
På loftet sitter även jag vid datorn, så lådan står för närvarande bakom mig :D
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag håller på att bli galen!!! Jag har två 5-månaders hankatter (ej kastrerade än) som kissar i sängen, på filtar, på handdukar som...
Svar
12
· Visningar
1 461
Senast: Rhinos
·
  • Artikel
Dagbok Försökt äta pimplat kaffe lyssnat på ljudbok sovit stirrat på diskberget fixat kattlådorna gosat med katt och känt mig så där lagom...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: IngelaH
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 193
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hejsan! Jag har en katt som beter sig väldigt konstigt på kvällarna och nätterna. Merida är en 2 årig ragdoll som bott hos mig hela...
Svar
8
· Visningar
2 322

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp