Kattungar 5 veckor

Glimfeather

Trådstartare
Nu är YorkWanns kattungar hela 5 veckor gamla! Busigare än någonsin och ursöta!

Pelle Svanslös, Jan-Olof, Anna-Lena och Margareta

15448541.jpg


SnyggPelle

15448539.jpg



15448540.jpg


Pelle smider onda planer

15448542.jpg


Strax efter det här ramlade Anna-Lena ner på golvet. Konstigt nog höll sig Jan-Olof kvar på armstödet ...

15448543.jpg


Sedan blev vi trötta! (kan ni fatta att det fick plats 5 ungar i den lilla Sivan?)

15448544.jpg
 
Sv: Kattungar 5 veckor

Margareta! Superfin :D
Classic Tabby är verkligen skitsnyggt, och Creme på det. Ybersöta ungar :D
 
Sv: Kattungar 5 veckor

Pelle liknar våran pip!
Saknar honom :cry:
Pip hade också en massa vita strån som stack ut lite här och där, men innan han flyttade blev han helsvart.
 
Sv: Kattungar 5 veckor

ja, visst är det fina! :love: *inte alls partisk* :D

Så roligt nu när de börjar få personligheter med! anna -Lena är den som är livsnjutaren, äter mycket och gärna och ligger gärna och filurar med mamma, de andra tycker det är roligt att retas med henne. :)

Jan-Olof är framåt och nyfiken, lite harig dock och måste ha mamma elelr syskon med om hon ska hitta på upptåg och bus!

Pelle är den våghalsiga av dem. Jättenyfiken och på upptäcksfärd hela tiden, fräser åt hundarna om de är för närgångna och försöker alltid hitta lösningar på det mesta :D

Margareta (som ska heta Sixten sen ) är lite lik Jan-Olof men lite mer framåt och nyfiken än honom, hon har kommit på att det är väldigt roligt att skvätta sand hur lådan hela tiden :crazy: (därav det rena golvet på bilderna)

Jag har låst i dem i matsalsrummet nu, de håller ju på som sjutton redan, och städa tänker jag inte göra förrän de har flyttat, ser ju precis likadant ut efter tio minuter! :crazy:
 
Sv: Kattungar 5 veckor

Nu har två åkt till sina nya hem, och jag är supernöjd med hemmen! De har fått det toppen! :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 545
Senast: tott
·
Katthälsa Ni kommer i kontakt med en kille som hittat några kattungar och en mamma övergivna utomhus, alla i dåligt skick. Han kan ingenting om...
Svar
17
· Visningar
6 960
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Och de är helt underbara!! :love: Det var Fem kattungar från början, men Lill-Lennart dog :( Så nu har jag Jan-Olof, Margareta...
2
Svar
20
· Visningar
1 776
Senast: YorkWann
·
Katthälsa Jag är lite i valet och kvalet med hur jag ska göra med gamla Dimma. När jag skaffade henne hade hennes ålder uppskattats till...
Svar
10
· Visningar
1 303

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp