Kattungar?

Många katthem brukar även lägga ut privata omplaceringar så där har ju inte katten varit hemlös.

Jag är dock uppfödd där vi haft flertalet hittekatter och de har varit de bästa katter jag/vi haft. Vill man ha en extremt gosig och kärvänlig katt så ska man ha en som fått prova på hur det är att inte ha något hem alls. Nu är ju en katt alltid en katt men har upplevt våra raskatter som lite mer diviga, och skrällena som mer "hundiga" :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 790
Senast: Sel
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
33
· Visningar
2 700
Senast: Luff
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 121
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Med fasa såg jag senaste avsnittet av lyxfällan där paret har tre hundar och nio katter + ett par kattungar (som såldes senare). Deras...
2
Svar
30
· Visningar
3 755
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp