Kattungar?

Många katthem brukar även lägga ut privata omplaceringar så där har ju inte katten varit hemlös.

Jag är dock uppfödd där vi haft flertalet hittekatter och de har varit de bästa katter jag/vi haft. Vill man ha en extremt gosig och kärvänlig katt så ska man ha en som fått prova på hur det är att inte ha något hem alls. Nu är ju en katt alltid en katt men har upplevt våra raskatter som lite mer diviga, och skrällena som mer "hundiga" :)

Liknande trådar

Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
520
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
340
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
893
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 077
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka