B
BusenPento
Min kisse fick ungar här om dagen, inte bara några utan 7st!!! Så man lär väl få fullt upp framöver! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MissFideli skrev:Söta! Pappa är mönstrad och röd ser jag.
MissFideli skrev:Pappan måste vara röd eftersom flera av ungarna är sköldpadd. Men det kan ju vara 2 pappor. Dom sköldpaddsfärgade ungarna (rödsvarta, i princip alltid honor) har en röd pappa helt klart, det finns ingen annan möjlighet. Ser du om nån av honorna är helt enfärgad?
Tviggy1081 skrev:shit va söta!
![]()
ainasoja skrev:Snälla ge henne en större låda.
Min son sa åt mig i dag att han ville ha kattungar igen för nu har vi ju inga gardiner som kattungarna kan klättra imen jag nöjer mig med att titta på andras små sötnosar.
( jag håller på att fålla upp dom nya vardagsrumsgardinerna för att förra kullen jag hade klättrade i dom gamla vardagsrumsgardinerna)
Jolie_Madame skrev:Jäävlar, jag som tyckte kissen fick många sist, och de vara bara 5
BusenPento skrev:Det har hon redan fått serru, det där var bara en "akutlåda"! :smirk:
ainasoja skrev:Ja men se det visste ju inte jag...
Jolie_Madame skrev:haha
dom är ju söta, men man kan bli tokig när de är lite äldre och börjar härja runt. vilket liv