Kattungar!!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare BusenPento
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 149
B

BusenPento

Min kisse fick ungar här om dagen, inte bara några utan 7st!!! Så man lär väl få fullt upp framöver! :angel:

Sv: Kattungar!!

MissFideli skrev:
Söta! Pappa är mönstrad och röd ser jag.

Jag vet tyvärr inte vem pappan är, men tror att det är grannens för den är randig.
Men man kan ju aldrig veta vart hon har vart på galej.. :devil:

Pappan måste vara röd eftersom flera av ungarna är sköldpadd. Men det kan ju vara 2 pappor. Dom sköldpaddsfärgade ungarna (rödsvarta, i princip alltid honor) har en röd pappa helt klart, det finns ingen annan möjlighet. Ser du om nån av honorna är helt enfärgad?

MissFideli skrev:
Pappan måste vara röd eftersom flera av ungarna är sköldpadd. Men det kan ju vara 2 pappor. Dom sköldpaddsfärgade ungarna (rödsvarta, i princip alltid honor) har en röd pappa helt klart, det finns ingen annan möjlighet. Ser du om nån av honorna är helt enfärgad?

Det är en som är randig (kallas det tabby?) sen är det två som än så länge ser svarta ut med lite vitt.

Snälla ge henne en större låda.

Min son sa åt mig i dag att han ville ha kattungar igen för nu har vi ju inga gardiner som kattungarna kan klättra i :D men jag nöjer mig med att titta på andras små sötnosar.

( jag håller på att fålla upp dom nya vardagsrumsgardinerna för att förra kullen jag hade klättrade i dom gamla vardagsrumsgardinerna)

ainasoja skrev:
Snälla ge henne en större låda.

Min son sa åt mig i dag att han ville ha kattungar igen för nu har vi ju inga gardiner som kattungarna kan klättra i :D men jag nöjer mig med att titta på andras små sötnosar.

( jag håller på att fålla upp dom nya vardagsrumsgardinerna för att förra kullen jag hade klättrade i dom gamla vardagsrumsgardinerna)

Det har hon redan fått serru, det där var bara en "akutlåda"! :smirk:

Jolie_Madame skrev:
Jäävlar, jag som tyckte kissen fick många sist, och de vara bara 5

Jaa jag trodde det skulle stanna vid 5... men så kom 2 till lite på efterkälken. :D

Jolie_Madame skrev:
haha

dom är ju söta, men man kan bli tokig när de är lite äldre och börjar härja runt. vilket liv

Jaa jag fasar för den dagen då de sätter igång.. :rofl:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej någon som kan hjälpa mig könsbestämma kattungar?
Svar
10
· Visningar
573
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hjälp Min katt födde ungar i soffan igår Nu när jag försöker flytta dom till bolådan så bär hon tbx dom till soffan !!! Va gör jag ?
Svar
1
· Visningar
308
Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
537
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
991
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka