Kavaj eller tröja på klubbtävling?

pulkaskurk

Trådstartare
Hur gör ni om ni ska vara med på klubbtävlingar oavsett gren? Eller ja alla tävlingar som inte kräver kavaj..

Har ni ngn snygg tröja eller kavaj? Vilket av dom? Varför?

Visa gärna bilder :)

Sv: Kavaj eller tröja på klubbtävling?

Jag har en enkel, svart, V-ringad tröja och en vit tävlingstop under. Lagom snyggt, tycker jag. :)

Det ska finnas både bilder och film, men vet inte var... :o

När jag var liten och desperat (;)) hade jag kavaj, mest för att ta till vara på alla tillfällen att använda den. Nu har jag en långärmad tröja som matchar utrustningen. Snyggt, bekvämt och ser inte "för uppklätt" ut :)

Om jag rider i vita ridbyxor så har jag numera alltid kavaj, förr hade jag tröja på "mindre tillställningar". Anledningen är helt enkelt att jag insett att jag inte ser klok ut i vita ridbyxor + tröja :o
Programridningar, klubbhoppningar och dyl så har jag snygg, matchande klädsel med schabrak, ridbyxor och tröja (säkerhetsväst vid hoppning), inga vita ridbyxor.

Jag älskar att ha kavaj - både på jobbet och när jag tävlar - så valet är enkelt för mig!

Här är min snyggaste tävlingskavaj (har faktiskt två av den, en som jag rider i och den andra på jobbet!) Tyvärr liten bild - men det var den jag hittade i hastigheten. Kavajen är i alla fall kritstrecksrandig med vita passpoaler.

IMG_7014+(Large).jpg

Jag har typ alltid kavaj. Men det är nog bara för att jag älskar min Marinblåa Jacson kavaj med röd/vit krage :love:

Jag rider alltid med kavaj, känns mer som "riktig tävling" då och det är alltid lika prydligt :) Jag tävlar hoppning och då är det inte krav på kavaj ens på de nationella tävlingarna..

Jag tävlar i en Animo Lei med swarovskistenar påsydda på ärmarna av min kära mormor ::love::

Hade tyvärr ingen bättre bild, men ni ser blingblinget iallafall! ;)
_dsc0054_144101343.jpg

Tävlingsskjorta+ kavaj är det för min del! Ska se om jag kan hitta lite bilder;)

28414366.jpg

20743480.jpg

Här kommer en bättre bild på min kavaj!

IMG_8055

Det är svårt att se kritsträcksränderna på den här bilden också... men de snygga passpoalerna syns ju i alla fall!

Här kommer en bättre bild på min kavaj!

IMG_8055

Du är verkligen JÄTTESNYGG i kavaj :) (Ja ni andra är också jättefina i era kavajer/tröjor)
Å bara så du vet har du en dubbelgångare, du är läskigt lik en av mina bästa väninnor men ni är inte samma ni bara ser ut som det, var tvungen att titta både en och två ggr för att konstatera det haha :p

Klubbtävling: En blå, v-ringad tröja med argyle-mönster, och under den en vit tävlingsskjorta.
Lokaltävling och uppåt: Kavaj

Har tyvärr inga bilder för tillfället

Du är verkligen JÄTTESNYGG i kavaj :) (Ja ni andra är också jättefina i era kavajer/tröjor)
Å bara så du vet har du en dubbelgångare, du är läskigt lik en av mina bästa väninnor men ni är inte samma ni bara ser ut som det, var tvungen att titta både en och två ggr för att konstatera det haha :p

TACK!!! :o:D

Härligt att få läsa det just idag också - då livet bjuder på en dos motvind och uppförsbacke...

Spännande med dubbelgångaren - det kunde man kanske ha nytta av någon gång när man skulle behöva vara på två ställen samtidigt... ;)

Eftersom jag inte äger nån kavaj så blir det svårt att använda det ;)

Jag brukar ha en matchande skjorta istället, eller en tröja.

november-10-217_116056190.jpg

april-10-808b_84319736.jpg

Beror på vilket humør jag ær på, ibland kan det vara bekvæmt att bara ta en taigt v-ringad trøja med vit polo under och sækerhetsvæst øver altihop.
Andra gånger vill man ha en fin kavaj, det som ær bra på den nivån, man kan vælja sjælv.
De andra som tævlar brukar vara hælften som har kavaj på klubbisar jag varit på.

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 370
Senast: Raderad medlem 147980
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 326
Senast: TantAgda
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt... 2 3
Svar
54
· Visningar
7 081
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈