Kavaj/Klädsel på dressyrtävling

Sv: Kavaj/Klädsel på dressyrtävling

jag tycker också det är löjligt...man smäller ju av sommartid. I hoppning kan man få tillstånd o rida i t-shirt...bara man har en snygg, stilren sådan, tycker jag man kan få göra dte i dressyren också. Iaf dom supervarma dagarna då.

jag åker ibland med 2 hästar, vilket blir 4 starter. Man blir ju yr av all värme.

Jao, man tycker någon kunde ta tag i att tillverka någon form av tunnare och bekvämare/sportigare jacka eller whatever som blev tillåten iaf.

nuförtiden finns ju nya kavajer i mer funktionsmaterial! Och finns det egentligen något bättre funktionsmtrl än ull?

Ull har MASSOR av fördelar- dock är det INTE svalt att ha på sig en varm sommardag ;)

knapplån

Jag tycker det är något speciellt med att rida i kavaj
förväntingarna och att man har något fint/speciellt.

Jag rider oxå ibland flera hästar och såå farligt e det inte..
Man blir nog mer yr för att man inte dricker tillräklligt..

Det är värre om vintern(haatar att frysa) men
tio min klarar man. Om man rider så e det inte så kallt..
Sen är det inte så många tävlingar på vintern..

Tycker man ska fortsätta ha kavaj men kanske få gjort en som e varm..
Det finns ju en andledning till att man har kavaj..

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
885
Senast: Unafraid
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet... 2
Svar
35
· Visningar
5 853
Senast: MiaMia
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 649
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 542
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka