Kavalkade Neomatic sadelgjord

palle

Trådstartare
Köpte en Kavalkade neomatic sadelgjord från Tyskland...

Men det följde inte med någon instruktion till den och jag hittar bara tyska till saluföretag när jag googlar och dom talar inte om HUR man ska göra för att kunna utnyttja alla finesser.....

HJÄLP :crazy:

Sv: Kavalkade Neomatic sadelgjord

Men hallå....

Nog måste det finnas någon här på Buke som vet hur man ska kunna utnyttja sadelgjordens alla finesser ? ? ?

Kavalkade är enligt min erfarenhet ett rätt hemligt märke, hehe :) dock har de vad jag erfarit kvalitetsprodukter, så det är helt beklagligt att det finns så dåligt med info.
i ditt fall hade jag gått tillbaks till ÅF och låtit dem göra jobbet att leta fram godtyckliga instruktioner om inga såna finns att tillgå.

Jag har köpt den helt ny med tagsen kvar av en privatperson......

Och jag har inte hittat vare sej deras egna hemsida eller en svensk grossist.....

Därför vände jag mej till den allvetande Buke :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 946
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 093
Senast: Digbil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka