Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Köpte en Kavalkade neomatic sadelgjord från Tyskland...
Men det följde inte med någon instruktion till den och jag hittar bara tyska till saluföretag när jag googlar och dom talar inte om HUR man ska göra för att kunna utnyttja alla finesser.....
Kavalkade är enligt min erfarenhet ett rätt hemligt märke, hehe dock har de vad jag erfarit kvalitetsprodukter, så det är helt beklagligt att det finns så dåligt med info.
i ditt fall hade jag gått tillbaks till ÅF och låtit dem göra jobbet att leta fram godtyckliga instruktioner om inga såna finns att tillgå.
Hundavel & Ras
Konstig rubrik kanske, men....
Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
Hundavel & Ras Instämmer. Där tycker jag att det kan bli rapporteringskrav på sådant som rasklubben anser är ett problem i rasen. Det är tex känt att...
Hundavel & Ras Jag har haft flera DSG-tikar, och samtliga har funkat bra att ha lösa, både hemmavid och ute i skog och mark. Men det kan skilja mycket...