Kavalkade schabrak med utbytbara "kuddar"

Liselott76

Trådstartare
Var säljs dom? Jag fick tag på ett sånt schabrak på Sharpmans, jag tycker verkligen att dom är helt super! Vet nån om det finns nån återförsäljare längre upp i landet, eller kanske en internetshop?
Tacksam för svar!

Sv: Kavalkade schabrak med utbytbara "kuddar"

Tyvärr så hittade jag inget fast jag googlade åt dig.
Men kan du inte kolla med din ridsportbutik om de kan ta hem ett sådant
från dig, av leverantören (Kavalkade) åt dig då? Det borde ju gå bra.

Sv: Kavalkade schabrak med utbytbara "kuddar"

Men det vore roligare att kunna se färger och så.. vi har lite dåligt med välsorterade ridsportbutiker häromkring, vet inte om dom tar hem av alla märken. Men kolla går ju. Tack för att du försökte söka åt mej!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 358
Senast: Enya
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
2 955
Senast: Amha
·
Hemmet Vi har ett fritidshus långt ute i skogen dit vi hade velat få fiber utdraget men det verkar stört omöjligt. Kan bukes klokskap... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 583
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår