JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
VAR kan jag ladda ner den?
Kommer bara till massa annat... Hade det på förra datorn men nu hittar jag inte den...
Nån som kan hjälpa mig med en fungerande länk??
Sv: Kazaa Lite
använd dc++ istället mindre risk att få skit som virus mm
få in på
http://www.download.com/
och sök där så finner du det nog
Sv: Kazaa Lite
redanfixat! tack ändå
IT & mobiler
Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!!
Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja...
2
IT & mobiler
Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det...
6
7
8
IT & mobiler
Hej, bukeraklet! Har två it-frågor:
!) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot???
2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Juridik & Ekonomi
I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder...
3
4
5
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter För första gången på länge bombade Isis ett Teams-möte idag :meh: Dvs imorgon när jag har ett jätteviktigt möte med folk utanför...
athena_arabians
Alldeles nyss
Svar: 919
Visningar: 27 357
Allmänt
Eurovision 2025
Kultur Det är en Phone Farm. Varje svart fläck är en mobil, och syftet var att ge en bild av maskinröstande mobiltelefoner som lägger massvis...
Jeffery
4 minuter sedan
Svar: 1 135
Visningar: 27 237
Allmänt
Svensk Politik 4
Samhälle Sen behöver jag ge dig rätt i att vår kognitiva förmåga försvårar det för oss. Men vi kan använda vår extremt välutvecklade hjärna och...
Rumpnissen
15 minuter sedan
Hagbygge
Anläggning Shettisarna är över 1 meter och inte ett dugg rymningsbenägna men vill ändå inte att dom rymmer.
aglaonema
33 minuter sedan