Keff Notisrapportering

Jeffery

Trådstartare
Kan man stänga av nedan beskriva notisfunktion?
Den är helt oöverskådlig, och då den triggas igång vill jag inte längre se någon röd plupp.


Ditt inlägg i tråden Samhälle Blah Blah Blah har fått Gilla x 6 reaktioner
7 minuter sedan Läst: Alldeles nyss Dela upp Markera som oläst

Ditt inlägg i tråden Samhälle Blah Blah Blah har fått Gilla x 6 reaktioner
11 minuter sedan Läst: Alldeles nyss Dela upp Markera som oläst

På 4 av dina inlägg, KungKarl reagerade med Gilla x 4
12 minuter sedan Läst: Alldeles nyss Dela upp Markera som oläst

Ditt inlägg i tråden Samhälle Blah Blah Blah har fått Gilla x 7 reaktioner
13 minuter sedan Läst: Alldeles nyss Dela upp Markera som oläst

Ditt inlägg i tråden Samhälle Blah Blah Blah har fått Haha x 4 reaktioner
15 minuter sedan Läst: Alldeles nyss Dela upp Markera som oläst
 
Kan man stänga av nedan beskriva notisfunktion?
Den är helt oöverskådlig, och då den triggas igång vill jag inte längre se någon röd plupp.


Ditt inlägg i tråden Samhälle Blah Blah Blah har fått Gilla x 6 reaktioner
7 minuter sedan Läst: Alldeles nyss Dela upp Markera som oläst

Ditt inlägg i tråden Samhälle Blah Blah Blah har fått Gilla x 6 reaktioner
11 minuter sedan Läst: Alldeles nyss Dela upp Markera som oläst

På 4 av dina inlägg, KungKarl reagerade med Gilla x 4
12 minuter sedan Läst: Alldeles nyss Dela upp Markera som oläst

Ditt inlägg i tråden Samhälle Blah Blah Blah har fått Gilla x 7 reaktioner
13 minuter sedan Läst: Alldeles nyss Dela upp Markera som oläst

Ditt inlägg i tråden Samhälle Blah Blah Blah har fått Haha x 4 reaktioner
15 minuter sedan Läst: Alldeles nyss Dela upp Markera som oläst
Det verkar gå att stänga av i inställningar så man inte får notiser alls när någon gillat/reagerat på ens inlägg.

F8F5B200-CBB3-4C71-B9AB-C6A6A09D9535.png
 
Det verkar gå att stänga av i inställningar så man inte får notiser alls när någon gillat/reagerat på ens inlägg.
Jag vill gärna se den vanliga formen av notisvisningar, men när jag råkar få många så vill jag inte se notisnotifieringen när den plötsligt övergår till sin egen anabolversion; nu har du fått så många notiser så jag klarar inte av att visa det på något vettigare sätt än att klumpa ihop allt till en gröt, där jag bakar in alla notiser som du fått senaste veckan så att det ser riktigt mycket ut fast du egentligen redan sett större delen tidigare några nya har jag allt gömt in nånstans djupt härinne har du förresten sett att du kan dela upp alla var för sig om du gör det så har jag ändå blandat bort de nya haha nu har de försvunnit ha en bra dag!
 
Jag vill gärna se den vanliga formen av notisvisningar, men när jag råkar få många så vill jag inte se notisnotifieringen när den plötsligt övergår till sin egen anabolversion; nu har du fått så många notiser så jag klarar inte av att visa det på något vettigare sätt än att klumpa ihop allt till en gröt, där jag bakar in alla notiser som du fått senaste veckan så att det ser riktigt mycket ut fast du egentligen redan sett större delen tidigare några nya har jag allt gömt in nånstans djupt härinne har du förresten sett att du kan dela upp alla var för sig om du gör det så har jag ändå blandat bort de nya haha nu har de försvunnit ha en bra dag!
Tror det är denna inställning du behöver kryssa i:

995C065C-9D6F-4FF0-85E9-EA1E46378E08.jpeg
 
Jag vill gärna se den vanliga formen av notisvisningar, men när jag råkar få många så vill jag inte se notisnotifieringen när den plötsligt övergår till sin egen anabolversion; nu har du fått så många notiser så jag klarar inte av att visa det på något vettigare sätt än att klumpa ihop allt till en gröt, där jag bakar in alla notiser som du fått senaste veckan så att det ser riktigt mycket ut fast du egentligen redan sett större delen tidigare några nya har jag allt gömt in nånstans djupt härinne har du förresten sett att du kan dela upp alla var för sig om du gör det så har jag ändå blandat bort de nya haha nu har de försvunnit ha en bra dag!
Håller verkligen med!
 
Tror det är denna inställning du behöver kryssa i:

Visa bifogad fil 100063

Den verkade inte ha nån effekt på mitt problem.

Däremot, raden därunder ser jag att du har "100" på "Slår ihop liknande notiser om antalet är större än detta".
Jag hade "4".
Har nu ändrat till "999", SAMT klickat på [SPARA] så får vi se om systemet väljer att ge sig.
 
Den verkade inte ha nån effekt på mitt problem.

Däremot, raden därunder ser jag att du har "100" på "Slår ihop liknande notiser om antalet är större än detta".
Jag hade "4".
Har nu ändrat till "999", SAMT klickat på [SPARA] så får vi se om systemet väljer att ge sig.
Gillar att du tar i höjd :laugh:
Eller så var det bara så enkelt som att jag missade att klicka på [SPARA] förra gången...
Jag ändrade båda samtidigt så det kan mycket väl vara antalet som är avgörande faktiskt. Tänker INTE ändra tillbaka för att kolla.
 
Gillar att du tar i höjd :laugh:

Jag ändrade båda samtidigt så det kan mycket väl vara antalet som är avgörande faktiskt. Tänker INTE ändra tillbaka för att kolla.
Inte jag heller.

Och mitt problem tycks med ens bara lösts upp i sina beståndsdelar.
Bokstavligt talat.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 714
Senast: Niyama
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 685
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 310
Senast: Hedinn
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 414
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp