Kennel besök

C

Clintan

Nästa helg ska vi besöka en Eurasier kennel. Det är mamma som ska ha en ny hund, hennes gamla gick bort för ca en månad sedan. Hon har nu fastnat för Eurasier. Det ska bli spännade, de verkar helmysiga.
 
Mysig ras, dom jag träffat :) En anställd till min låtsasmamma har uppfödning (Ganska stor i Sverige tror jag..) och brukar ha med sig hundar på jobbet lite då och då.Men dom är inte direkt intresserade av människor, så jag lyckades bara komma åt några få klappar i den mjuka pälsen innan dom gick och lade sig och sov :p
 
Vad skoj! Jag har ju både en egen och träffat några stycken.. Håller med om att rasen verkar jättetrevlig.
Vilken kennel är det hon ska till? :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 128
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2
Svar
28
· Visningar
1 060
Senast: Asko
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: attheedge
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 256
Senast: Lisalei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp