Kennel besök

C

Clintan

Nästa helg ska vi besöka en Eurasier kennel. Det är mamma som ska ha en ny hund, hennes gamla gick bort för ca en månad sedan. Hon har nu fastnat för Eurasier. Det ska bli spännade, de verkar helmysiga.
 
Mysig ras, dom jag träffat :) En anställd till min låtsasmamma har uppfödning (Ganska stor i Sverige tror jag..) och brukar ha med sig hundar på jobbet lite då och då.Men dom är inte direkt intresserade av människor, så jag lyckades bara komma åt några få klappar i den mjuka pälsen innan dom gick och lade sig och sov :p
 
Vad skoj! Jag har ju både en egen och träffat några stycken.. Håller med om att rasen verkar jättetrevlig.
Vilken kennel är det hon ska till? :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter När 88-åriga Helens make Göran gick bort blev hon ensam kvar med parets älskade hund Belle. Men snart ska släktingar ha tagit hunden...
2
Svar
34
· Visningar
4 031
Senast: Cambrie
·
Hundhälsa Med min förra hund var jag ofta hos veterinären pga oturshund, så jag har liksom koll på hur det brukar gå till. Mina nuvarande hundar...
Svar
19
· Visningar
2 046
Senast: McFlurry
·
Hemmet Ja eh, det var visst dags att bli sambos. I slutet av nästa månad ska vi flytta till vår lägenhet. Bostaden blir både större än vad vi...
Svar
9
· Visningar
897
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa Jag tycker verkligen det är vidrigt att ta bort kompresser över stygn. Blir nästan illamående. Gör inte ens sånt på mig själv 😁 Igår...
Svar
11
· Visningar
961
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp