Kennel besök

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Clintan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 792
C

Clintan

Nästa helg ska vi besöka en Eurasier kennel. Det är mamma som ska ha en ny hund, hennes gamla gick bort för ca en månad sedan. Hon har nu fastnat för Eurasier. Det ska bli spännade, de verkar helmysiga.

Mysig ras, dom jag träffat :) En anställd till min låtsasmamma har uppfödning (Ganska stor i Sverige tror jag..) och brukar ha med sig hundar på jobbet lite då och då.Men dom är inte direkt intresserade av människor, så jag lyckades bara komma åt några få klappar i den mjuka pälsen innan dom gick och lade sig och sov :p

Vad skoj! Jag har ju både en egen och träffat några stycken.. Håller med om att rasen verkar jättetrevlig.
Vilken kennel är det hon ska till? :)

Liknande trådar

Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 110
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 249
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 280
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 793
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka