Kennelnamn

Ja kan vill gärna ha det men det är som alla andra upptaget :/
Vi vill inte ha där vi bor då vi inte planerar att bo kvar resten av livet :p och då känns det konstigt..
Nä jag vill inte ha ett uppenbart rasanknytning men en liten del gör inget för mig då det ändå va ccd som va grunden. men jag vill inte ha det alltför tydligt med men en hint går bra :p
Så som du tänker ang rasanknytningen tänker vi om platsen, att det var där allt började. Så även om vi skulle flytta så kommer alltid den här platsen vara startpunkten :p

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 228
Senast: _Taggis_
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 989
Senast: ildiko
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 672
Senast: ildiko
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 891
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka