Kensington flatseet??

Haffe

Trådstartare
Er det noen som har provit dessa?? Tyckte den såg fin ut på hemsidan til B*. Noen som har noen erfarenheter??

Inga positiva erfarenheter. Sneda sneda och åter sneda. Ser dock ganska fin ut, men det kan jag inte tänka mig att den är. Absolut inte bra för hästen. Bättre att satsa på beg. kvalitets sadel..

Ojoj, menar du Kingston?? HUR kan du isåfall tycka att den ser fin ut på bilden??? :confused: Den är ju hemsk, kolla bara hur bossorna är sydda, kan inte ens föreställa mig hur en häst skulle se ut för att passa i den.... :crazy:

Gör din häst en tjänst, köp inte kingston....... :smirk:

Har man begränsad ekonomi, satsa på begagnat istället!

Skal bare ha hesten i 2 mnd. (salgshest) så jeg hadde ikke tenkt å legge ut mer enn 4000 for en sal. Noen andre du kan foreslå? (Er ikke overbegeistret for begagnade... :smirk:)

Sedan har du ju Verona flat seat... Den är visserligen av syntet (Läder i sitsen) men tillverkad av the saddle company samma som tillverkar Wellington, som ju är ett bra märke och förövrigt väldigt bra!

Annars tror jag kanske mest också på att köpa en bra begagnad!

Har du provat den? Hun sitter den, och hur er den att rida i? Har jo iofs. bare sett den på bild, men tycker den ser lite klumpig ut :confused:

Annars finns det ju alltid syntetsadlar! :love:
Griffin är en prisvärd modell exempelvis.

Liknande trådar

Utrustning Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt refleksband til hestebena med fluff/pels på kanten? Jeg har en prinsesse ponni som får gnag av...
Svar
7
· Visningar
378
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Ønsker å høre hvilke erfarenheter folk har av denne hjelmen...
Svar
4
· Visningar
356
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
538
Hästmänniskan Min dotter har en foderhäst. En varmblodstravare,7 årigt sto. Hon har inte haft föl,är inte inkörd. Hon kan alla gångarter men inget... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 948
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka