*Kentaur Priamos*

Frida_90

Trådstartare
Hej är det någon mer som har en Kentauer Priamos hoppsadel.
Isåfall hur länge har du haft den ? Jag har haft min i ca 3 månader nu,och den har börjat att knarra när jag rider:crazy: Inget kul.Den gjorde inte det när jag köpte den.Någon som har något bra tips om hur man ska göra för att den inte ska knarra ?

M.v.h /Frida ;)

Sv: *Kentaur Priamos*

Jag hade hemma en begagnad Priamos i somras,men den var tyvärr skadad i bommen,så det blev inget köp!
Den knarrade också emellanåt,men framför allt ,gick den att böja och det blev ett stort veck i sätet,så jag blev avrådd av sadelmakare att köpa den!
Har själv letat efter en Priamos efter detta ,men Kentaur tillverkar inte den modellen längre,tyvärr.
Vänd dig till sadelförsäljaren och be dem kollas så att det inte är fel på bommen.Du har ju garanti på sadeln,om du inte gått omkull med den eller den varit utsatt för annat våld!
Lycka till!

Okej...Nee då det är inget fel på den utan det är bara så att den knarrar...Men tack i alla fall för ditt svar :)

M.v.h /Frida

Var köpte du din Priamos?
Söker efter en ny med ljus och lykta!Underbar sadel!
PM:a gärna om du inte vill skriva företag här!

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
446
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 306
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
481
Senast: warg
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Honey07
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V