Amandas Trådstartare 8 Okt 2007 #1 ville bara visa min gudson som anlände till världen igår förmiddag /A (sorry för stor bild)
bananabambi 8 Okt 2007 #2 Sv: kevin har anlänt Oh, vad söt Men han såg ganska stor ut, vet du vad han vägde? Den där gulliga knubbigheten börjar min son få nu vid tre månders ålder, jag får spinkiga barn
Sv: kevin har anlänt Oh, vad söt Men han såg ganska stor ut, vet du vad han vägde? Den där gulliga knubbigheten börjar min son få nu vid tre månders ålder, jag får spinkiga barn
W Willebillebus 9 Okt 2007 #3 Sv: kevin har anlänt Oj, han såg ut som en riktig bjässe! Min son var också en spinkis när han föddes, han vägde 3640.
Sv: kevin har anlänt Oj, han såg ut som en riktig bjässe! Min son var också en spinkis när han föddes, han vägde 3640.
N Naggur 9 Okt 2007 #4 Sv: kevin har anlänt söt=) Tyckte åxå han såg lite knubbig ut=) Min dotter va smal när hon föddes. å hon är fortfarande ganska smal.
Sv: kevin har anlänt söt=) Tyckte åxå han såg lite knubbig ut=) Min dotter va smal när hon föddes. å hon är fortfarande ganska smal.
vindvissla 9 Okt 2007 #8 Sv: kevin har anlänt Jättesöt bebis och grattis till gudmor! Får jag fråga bara, ser navelsträngen ut sådär? Jag har alltid trott den var röd, som blod? Kan ju va bra å veta
Sv: kevin har anlänt Jättesöt bebis och grattis till gudmor! Får jag fråga bara, ser navelsträngen ut sådär? Jag har alltid trott den var röd, som blod? Kan ju va bra å veta
C Curly 11 Okt 2007 #9 Sv: kevin har anlänt Tyckte han såg ut som en nyfödd go bebis ska se ut.. Några centimetrar och gram hit och dit..:smirk:
Sv: kevin har anlänt Tyckte han såg ut som en nyfödd go bebis ska se ut.. Några centimetrar och gram hit och dit..:smirk: