KF Hempfling - böcker och dvder?

B

Breeches

Hejsan!
Jag har just läst Dansa med hästar, som jag skickade efter för någon månad sedan, och har verkligen fastnat
för Hempfling och hans metoder. Nu är jag väldigt sugen på att läsa mer, men vet inte riktigt var man kan få tag i
Hästarnas budskap någonstans... Hästens själ har jag hittat och den ska jag beställa alldeles strax,
men skulle vilja veta vart man kan få tag i den andra också, någon som vet?
Hörde talas om några dvder också, är det någon som vet vart man kan få tag i dom?
Kram Kajsa
 
Sv: KF Hempfling - böcker och dvder?

Hästens själ kommer att vara nedsatt på Bokrean på Bokia såg jag. :)
 
Sv: KF Hempfling - böcker och dvder?

.. Och nu såg jag att den inte går att förbeställa, och har utgått ur sortimentet. Synd. Men det kanske finns några ex i butikerna om man har tur. 149kr stod det på den.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 105
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 645
Senast: Lhas
·
Träning Hejsan! Kort bakgrundsinfo: jag är 18 år gammal, ridit på ridskola i 11 år och har diagnosen autism nivå 2 vilket avsevärt försvårar...
Svar
15
· Visningar
2 143
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 154
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp